tirsdag 10. mai 2011

Et lite kokeboktips :)

Jeg har lett mye rundt om etter gode kokebøker for oss med masse intoleranser og allergier. Uten særlig hell. Jeg finner kokebøker uten melk eller uten gluten, men ikke uten begge delene. Så ble jeg fan av Go dairy free på Facebook for en tid tilbake, og der fikk jeg tips om en kokebok som skulle være bra. Jeg vimset innom Amazon for å ta en nærmere titt på den og fant også endel andre lignende kokebøker der. Jeg bestilte noen av de jeg synes var mest spennende, og da fant jeg denne lille perlen her. Den er rett og slett bare super. Jeg har prøvd ut flere av oppskriftene i boka, og virkelig elsker den. Og den passer også for de som ikke er så drevne i baking fordi det er gode og detaljerte instruksjoner i den. Eneste er jo at den kun finnes på engelsk da, men den har et greit språk så ikke så vanskelig å forstå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar