mandag 20. juni 2011

Santinos

Nå skal jeg faktisk drive litt reklame her. I dag var jeg ute til lunch med endel jenter på en restaurant i Oslo som heter Santinos. Italiensk mat og mine intoleranser går som regel ikke så godt overens. Men der var det null problem. Jeg ringte i forrige uke og spurte i forhold til intoleranser og allergier og fikk beskjed om at jeg bare skulle si fra når jeg kom, så skulle de lage gluten, melke og eggefri mat til meg. Jeg var ikke noe spesielt sulten da jeg kom dit i dag, så jeg bestilte bare en liten pastasalat. Og den fikk jeg helt etter mine ønsker. Og den var kjempegod. Jeg smugtittet litt rundt på det de andre spiste, og så flere pastaretter der jeg kan tenke meg å prøve i framtida om jeg kommer dit igjen. Men det her var så bra, både maten og servicen at jeg faktisk vurderer å ta med meg mannen min på tur innover bare for å spise. Anbefales på det sterkeste, også til alle som har intoleranser og allergier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar