mandag 13. juni 2011

Pastasalat

Noe av det beste jeg får om sommeren er grillmat sammen med pastasalat. Pastasalat for meg er ikke pasta med masse guffe rundt, men pasta med grønnsaker og oljedressing. Det er godt, enkelt og kjapt. Helt perfekt. 

Glutenfri pasta i ønsket mengde
Isbergsalat
Gulrot
Cherrytomater
Agurk
Paprika
Olivenoljedressing

Kok pastaen etter anvisningen på pakken. Hakk opp alt av grønnsaker, jeg skjærer gulrota i tynne skiver, og bland sammen. Hell av vannet på pastaen og bland i. Ha i olivenoljedressing. Jeg bruker italiens dressingmiks fra Ica. Litt usikker på gluten i den, i og med at jeg tåler såpass lite gluten, men den er uten melk. Ellers er det bare å bruke akkurat den typen oljedressing du ønsker, alt er godt på den her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar