fredag 21. oktober 2011

Minipizza.

Et av mine største savn etter jeg begynte på diett, var pizza. Å lage pizza uten gluten og melk er ikke akkurat lett. Men ved hjelp av soyaost og melmix så får jeg det faktisk til ganske så godt. Melmiksen fant jeg på helsekosten på CC i Drammen. Men jeg vet de også har den på Allergimat.no og sikkert i andre helsekostbutikker også. Soyaosten jeg bruker kommer i stykker og kan skjæres med høvel. Men skjær forsiktig, for den smuldrer ganske lett om man tar i for hardt. Den smelter i ovnen, så den blir kjempegod. Den jeg har bilde av her er Mozarellautgaven, den har jeg kun funnet på Smart club. Men på både Ultra og Meny har de den inne i gouda, og den smaker enda bedre enn den med mozarella synes jeg. Meny Union i Drammen og Ultra i Asker vet jeg har den. Men har de det ikke inne der du bor, kan du sikkert få de til å ta den inn. En sånn liten ost holder til 8 minipizzaer for meg. Så er det bare å legge på fyll og steke i ovnen. Smaker helt nydelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar